Strona główna | O nas | Nieruchomości | Dla mieszkańców | Przetargi | Inwestycje | Kontakt | Mój ROM |
Administracja Domów Miejskich Spółka z o.o. od maja br. zaoferowała swoim Klientom lokali użytkowych możliwość otrzymywania faktur w formie elektronicznej. Szybkość dostarczenia dokumentu, wygodna forma jego archiwizowania to główne zalety e-faktur.
ADM po raz pierwszy wyszedł z inicjatywą dostarczania rozliczeń bezpośrednio do skrzynek e-mailowych swoich Klientów.
Pierwsze e-faktury Spółka wygeneruje w czerwcu i trafią one do najemców lokali użytkowych, którzy wyrazili na to zgodę – wypełniając stosowny formularz.
Spółka nie jest pierwszą firmą, która decyduje się na tego typu nowatorskie rozwiązania. Coraz więcej usługodawców proponuję swoim klientom e-faktury ze względu na wynikające z tego obopólne korzyści.
Płatnik swój rachunek otrzymuje zdecydowanie szybciej, a w dobie internetu ma do niego także nieograniczony dostęp, niezależnie od aktualnego miejsca pobytu – co jest chyba najistotniejszą zaletą dla osób często podróżujących. Dodatkowy atut to łatwość elektronicznej długotrwałej archiwizacji takiego dokumentu. Dla wystawiającego e-dokument jest to także duże usprawnienie połączone z obniżeniem kosztów związanych z przesyłką.
Wszystkich zainteresowanych Klientów „ADM” będących najemcami lokali użytkowych zachęca się do skorzystania z tej formy płatności. Formularz akceptacji niezbędny do uruchomienia usługi dostępny jest na stronie http://adm.com.pl jak i także w Dziale Sprzedaży w siedzibie Spółki przy ul. Śniadeckich 1.
W tej chwili usługa skierowana jest wyłącznie do najemców lokali użytkowych, jednak Spółka nie wyklucza, że w przyszłości z takiej opcji będą mogli skorzystać pozostali Klienci.