Aktualności

2024-09-23 23:00:00
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. w Bydgoszczy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej Spółką, informuje , że posiada do wynajęcia budynek stanowiący własność Spółki, położoną w Bydgoszczy przy ul. WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO 10 o powierzchni 533,14 m2.
 
2024-08-14 07:00:00
Szanowni Państwo,   Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. informuje, że 16 sierpnia br. Rejony Obsługi Mieszkańców, siedziba główna oraz pozostałe działy będą czynne do godz. 14:00.   Za wszelkie niedogodności z góry przepraszamy.
 
2024-06-12 11:55:43



bip herb
Fair_play

ADM wysyła e-faktury

2013-05-16 05:43:06

Administracja Domów Miejskich Spółka z o.o. od maja br. zaoferowała swoim Klientom lokali użytkowych możliwość otrzymywania faktur w formie elektronicznej. Szybkość dostarczenia dokumentu, wygodna forma jego archiwizowania to główne zalety e-faktur.

ADM po raz pierwszy wyszedł z inicjatywą dostarczania rozliczeń bezpośrednio do skrzynek e-mailowych swoich Klientów.

  • To nowość w naszej ofercie, gdyż dotychczas wszystkie faktury trafiały do najemców tradycyjnie – za pośrednictwem poczty – wyjaśnia Magdalena Marszałek.

Pierwsze e-faktury Spółka wygeneruje w czerwcu i trafią one do najemców lokali użytkowych, którzy wyrazili na to zgodę – wypełniając stosowny formularz.

  • Grupa Klientów, będących najemcami lokali użytkowych, została wcześniej poinformowana o takiej możliwości. Pierwsi najemcy zainteresowani tą formą rozliczeń pisemnie zaakceptowali nowe zasady i już oczekują na elektroniczny dokument – dodaje.

Spółka nie jest pierwszą firmą, która decyduje się na tego typu nowatorskie rozwiązania. Coraz więcej usługodawców proponuję swoim klientom e-faktury ze względu na wynikające z tego obopólne korzyści.

Płatnik swój rachunek otrzymuje zdecydowanie szybciej, a w dobie internetu ma do niego także nieograniczony dostęp, niezależnie od aktualnego miejsca pobytu – co jest chyba najistotniejszą zaletą dla osób często podróżujących. Dodatkowy atut to łatwość elektronicznej długotrwałej  archiwizacji takiego dokumentu. Dla wystawiającego e-dokument jest to także duże usprawnienie połączone z obniżeniem kosztów związanych z przesyłką.

Wszystkich zainteresowanych Klientów „ADM” będących najemcami lokali użytkowych  zachęca się do skorzystania z tej formy płatności. Formularz akceptacji niezbędny do uruchomienia usługi dostępny jest na stronie http://adm.com.pl jak i także w Dziale Sprzedaży w siedzibie Spółki przy ul. Śniadeckich 1.

W tej chwili usługa skierowana jest wyłącznie do najemców lokali użytkowych, jednak Spółka nie wyklucza, że w przyszłości z takiej opcji będą mogli skorzystać pozostali Klienci.

 
 
 
 
admwm_090608_295x100_zobacz