Aktualności

2024-03-26 23:00:00
Przed nami Święta Wielkiejnocy,z tej okazji składamynajserdeczniejsze życzeniazdrowych, rodzinnych świątw atmosferze domowego ciepła Zarząd i PracownicyAdministracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.  
 
2024-03-04 11:17:44
Ulotka - System obniżek czynszu marzec 2024.pdf
 
2024-02-06 12:23:52
Szanowni Państwo! Przypominamy, że zgodnie z uchwałą antysmogową Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego (nr VIII/136/19 z 24.06.2019 r. ze zm.) od dnia 1 stycznia 2024 r. na terenie Bydgoszczy i całego województwa Kujawsko-Pomorskiego obowiązuje zakaz używania pieców kaflowych oraz innych pozaklasowych ogrzewaczy na paliwa stałe (np.



bip herb
Fair_play

ADM wysyła e-faktury

2013-05-16 05:43:06

Administracja Domów Miejskich Spółka z o.o. od maja br. zaoferowała swoim Klientom lokali użytkowych możliwość otrzymywania faktur w formie elektronicznej. Szybkość dostarczenia dokumentu, wygodna forma jego archiwizowania to główne zalety e-faktur.

ADM po raz pierwszy wyszedł z inicjatywą dostarczania rozliczeń bezpośrednio do skrzynek e-mailowych swoich Klientów.

  • To nowość w naszej ofercie, gdyż dotychczas wszystkie faktury trafiały do najemców tradycyjnie – za pośrednictwem poczty – wyjaśnia Magdalena Marszałek.

Pierwsze e-faktury Spółka wygeneruje w czerwcu i trafią one do najemców lokali użytkowych, którzy wyrazili na to zgodę – wypełniając stosowny formularz.

  • Grupa Klientów, będących najemcami lokali użytkowych, została wcześniej poinformowana o takiej możliwości. Pierwsi najemcy zainteresowani tą formą rozliczeń pisemnie zaakceptowali nowe zasady i już oczekują na elektroniczny dokument – dodaje.

Spółka nie jest pierwszą firmą, która decyduje się na tego typu nowatorskie rozwiązania. Coraz więcej usługodawców proponuję swoim klientom e-faktury ze względu na wynikające z tego obopólne korzyści.

Płatnik swój rachunek otrzymuje zdecydowanie szybciej, a w dobie internetu ma do niego także nieograniczony dostęp, niezależnie od aktualnego miejsca pobytu – co jest chyba najistotniejszą zaletą dla osób często podróżujących. Dodatkowy atut to łatwość elektronicznej długotrwałej  archiwizacji takiego dokumentu. Dla wystawiającego e-dokument jest to także duże usprawnienie połączone z obniżeniem kosztów związanych z przesyłką.

Wszystkich zainteresowanych Klientów „ADM” będących najemcami lokali użytkowych  zachęca się do skorzystania z tej formy płatności. Formularz akceptacji niezbędny do uruchomienia usługi dostępny jest na stronie http://adm.com.pl jak i także w Dziale Sprzedaży w siedzibie Spółki przy ul. Śniadeckich 1.

W tej chwili usługa skierowana jest wyłącznie do najemców lokali użytkowych, jednak Spółka nie wyklucza, że w przyszłości z takiej opcji będą mogli skorzystać pozostali Klienci.

 
 
 
 
admwm_090608_295x100_zobacz