Aktualności

2025-04-16 23:00:00
Przed nami Święta Wielkiejnocy,z tej okazji składamynajserdeczniejsze życzeniazdrowych, rodzinnych świątw atmosferze domowego ciepła Zarząd i PracownicyAdministracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
 
2025-02-26 12:49:42
Ulotka - System obniżek czynszu marzec 2025.pdf
 
2025-02-16 23:00:00
Szanowni Państwo, Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. informuje, że 17 lutego br. w związku z brakiem prądu siedziba Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2 przy ul. Techników 5 będzie nieczynna. Pozostałe Rejony Obsługi Mieszkańców oraz inne jednostki organizacyjne będą funkcjonować bez zmian - do godz.



bip herb
Fair_play

Referent ds. technicznych

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl

obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Referent ds. technicznych

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • Prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów
  • Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
  • Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych
  • Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
  • Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
  • Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym
  • Uczestnictwo przy przyjmowaniu i przekazywaniu lokali, budynków wraz ze sporządzeniem protokołu stanu technicznego
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie odpowiadającym powierzonym czynnościom
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce.

Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane o kierunku budownictwo ogólne
  • Dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • Umiejętność kosztorysowania, znajomość programów do kosztorysowania
  • Bardzo dobra obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.)
  • Samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe:
  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe.

W zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego – możliwość zatrudnienia na stanowisku inspektora.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Samodzielne stanowisko pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stałe godziny pracy
  • Miłą i koleżeńską atmosferę
  • Pracę w gronie specjalistów.

Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do 12 grudnia 2016 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłać na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz

z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych
lub mailowo na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182.)


Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
 
 
 
 
admwm_090608_295x100_zobacz